Obchodní podmínky
OZNAČENÍ STRAN
Prodávající a provozovatel
Prodávající: FISHI COMPANY s.r.o., Wolkerova 42, Olomouc, 77900
IČO: 04219953, CZ04219953
Kupující – fyzická nebo právnická osoba, která si objednala zboží (potraviny a nápoje) přes internetový obchod http://www.fishisushi.cz prostřednictvím elektronického formuláře, specifikovaná údaji, které zadala v objednávce v internetovém formuláři.
Spotřebitel – kupující fyzická osoba, která je člověk, který mimo rámec své podnikatelské činnosti nebo mimo rámec samostatného výkonu svého povolání uzavírá smlouvu s FISHI SUSHI nebo s ním jinak jedná.
OBECNÉ INFORMACE
1. Nabízeným zbožím je veškeré zboží, které je presentováno na internetových stránkách http://www.fishisushi.cz, popis konkrétního zboží je připojen přímo u zboží.
2. Cena zboží je vždy uvedena u každého zboží, a to včetně DPH.
3. Smlouvu je možno uzavřít telefonicky - telefonické číslo pro objednávky je +420 777 115485, nebo lze smlouvu uzavřít s použitím elektronických prostředků. Smlouva uzavřená s použitím elektronických prostředků (formulář na internetových stránkách http://www.fishisushi.cz) bude u fishi sushi uložena pouze po dobu nutnou pro vyřízení objednávky, kupujícímu (spotřebiteli) k ní bude umožněn přístup v době uzavírání smlouvy další následný přístup nebude umožněn. Smlouvu lze uzavřít v českém jazyce. Pro FISHI SUSHI nejsou závazné žádné kodexy chování kromě právních předpisů ČR.
4. FISHI SUSHI si vyhrazuje právo neuzavřít smlouvu s kupujícími, kteří při předchozí objednávce odmítli řádně hradit cenu objednávky.
5. Odpověď strany této smlouvy, podle § 1740 odst. 3 občanského zákoníku, s dodatkem nebo odchylkou, není přijetím nabídky na uzavření této smlouvy, ani když podstatně nemění podmínky nabídky. Strany smlouvy si musí navzájem změny odsouhlasit.
6. Pro vyloučení pochybností se uvádí, že žádný závazek mezi smluvními stranami není závazkem podle § 1980 občanského zákoníku.
7. Ukáže-li se některé z ustanovení těchto podmínek zdánlivým (nicotným), posoudí se vliv této vady na ostatní ustanovení podmínek obdobně podle § 576 občanského zákoníku.
8. Přijetím objednávky ze strany FISHI SUSHI je telefonické odsouhlasení v případě telefonické objednávky. V případě objednávky přes internetový formulář se objednávka bere ze strany FISHI SUSHI za přijatou, pokud FISHI SUSHI nesdělí telefonicky jinak. Po přijetí objednávky ze strany FISHI SUSHI ji může kupující zrušit (stornovat) pouze se souhlasem FISHI SUSHI. Pokud kupující uvede při objednávání (kterýmkoliv způsobem) nesprávné kontaktní údaje, je FISHI SUSHI oprávněna objednávku zrušit (stornovat).
9. Alergeny jsou uvedeny v detailech produktu.
OBECNÉ INFORMACE K PLATBĚ
1. Při převzetí balíčku má kupující právo si balíček zkontrolovat, zda není mechanicky poškozen. V případě poškození má kupující možnost uplatnit reklamaci.
2. Záloha se nevybírá, platba proběhne dle vybraného způsobu platby.
3. Cena zboží je včetně obalu.
DOPRAVA, ZPŮSOBY PLATBY, ZPŮSOBY DODÁNÍ, TERMÍNY DODÁNÍ, CENY ZA DODÁNÍ, CENY ZA ZPŮSOBY PLATBY
1. Způsoby platby: platba platební kartou při předání, platba hotově při předání, platba stravenkami (Ticket Restaurant, Sodexo, Cheque Déjauners) při předání Veškeré platby probíhají v české měně, není-li výslovně dohodnuto jinak.
2. Na stravenky FISHI SUSHI vrací do 10,- Kč.
3. Uzavřením kupní smlouvy dává Kupující FISHI SUSHI souhlas se zpracováním svých kontaktních údajů a to až do doby jeho písemného vyjádření nesouhlasu s tímto zpracováním. Kontaktní údaje, které Kupující uvede při objednání, slouží výhradně pro naši potřebu a nebudou poskytnuty jiným subjektům s výjimkou zpracovatelů plateb.
5. Náklady na dodání:
Osobní odběr 0 Kč.
7. Místa pro osobní odběr
FISHI SUSHI, Hanáckého Pluku 10, Olomouc, 779 00
AKCE, SLEVY, BONUSY, DOSTUPNOST ZBOŽÍ, ZMĚNA CENY
1. E-shop http://www.fishisushi.cz přináší kompletní seznam běžně dodávaného zboží. FISHI SUSHI nezaručuje okamžitou dostupnost všech položek zboží. Pokud se momentální dostupnost liší od uvedené v detailu produktu, je o tomto kupující neprodleně informován.
2. Všechny akce, speciální nabídky a slevy je kupující povinen nahlásit předem už při objednávce. Nelze je požadovat zpětně. Každá akce, speciální nabídka nebo sleva má specifické podmínky použití, které jsou součástí nabídky a není možné je vzájemně kombinovat a sčítat.
3. FISHI SUSHI si vyhrazuje právo kdykoliv odvolat, ukončit nebo zrušit jakoukoliv akci, speciální nabídku nebo slevu, a to bez možnosti jakékoliv finanční nebo jiné náhrady.
4. FISHI SUSHI si vyhrazuje právo na opravu ceny zboží, zjistí-li, že bylo zboží nabízeno za chybnou cenu. V takovém případě musí kupujícího o správné ceně informovat a ten musí s úpravou ceny souhlasit. Pokud kupující nebude s novou cenou souhlasit, je FISHI SUSHI i kupující oprávněn od smlouvy neprodleně odstoupit.
5. Potraviny jsou určeny pro okamžitou konzumaci. U baleného zboží v originálním obalu (zejména nápoje) je uvedena doba minimální trvanlivosti na obalu zboží.
6. Má-li zboží vady a je-li vada odstranitelná, může se kupující domáhat buď odstranění vady, nebo doplnění toho, co chybí, anebo přiměřené slevy z ceny. Nelze-li vadu odstranit a nelze-li pro ni zboží řádně užít, může kupující buď odstoupit od smlouvy, anebo se domáhat přiměřené slevy z ceny.
6. Kupující nemůže odstoupit od smlouvy, ani požadovat dodání nového zboží, nemůže-li zboží vrátit v tom stavu, v jakém je obdržel. To neplatí,
a) došlo-li ke změně stavu v důsledku prohlídky za účelem zjištění vady věci,
b) použil-li kupující věc ještě před objevením vady,
c) nezpůsobil-li kupující nemožnost vrácení věci v nezměněném stavu jednáním anebo opomenutím,
6. FISHI SUSHI odpovídá za všechny vady zboží, které má zboží při převzetí kupujícím. Za vadu nelze považovat přirozenou změnu vlastností zboží. Vždy je nutné zakoupené zboží užívat na účely, pro které je výrobcem určeno (například potraviny jsou určeny k okamžité spotřebě, nikoliv k uskladnění).
7. Reklamaci vyřídí FISHI SUSHI neprodleně. O průběhu reklamace FISHI SUSHI kupujícího informuje obvykle telefonicky. Pro lepší vyřízení reklamace by měl kupující kromě účtenky (povinné) předložit také fotografii reklamovaného zboží (vady pokrmu).
9. Reklamaci je třeba provést buď telefonicky (kontaktní telefonní číslo výše), nebo osobně na pobočce.
OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ
Ochrana osobních údajů je podrobně uvedena v dokumentu Ochrana osobních údajů, který je součástí těchto obchodních podmínek. V případě založení uživatelského účtu nebo zasílání marketingových sdělení je udělován souhlas se zpracováním osobních údajů.
ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ
V případě sporu mezi kupujícím spotřebitelem a prodávajícím může spotřebitel využít též možnosti mimosoudního řešení sporu. V takovém případě může kupující spotřebitel kontaktovat subjekt mimosoudního řešení sporu, kterým je Česká obchodní inspekce (www.coi.cz) a postupovat dle pravidel tam uvedených. Více informací o mimosoudním řešení sporů lze nalézt též na stránkách České obchodní inspekce. Zahájit alternativní řešení sporu je rovněž možné prostřednictvím on-line formuláře na stránkách https://webgate.ec.europa.eu/odr/.
Máte individuální přání? Volejte +420 777 115 485
Zajišťujeme catering, ukázku přípravy sushi, sushi dorty a další ...
Jak se k nám dostanete?
Otevírací doba:
FISHI SUSHIÚt - So | 11:00 – 15:00 | 16:00 – 21:00 |
Ne - Po | ZAVŘENO | ZAVŘENO |
Hanáckého Pluku 10, Olomouc
Tel.: +420 777 115 485